directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 21:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 2 de juny de 2015 13:17 h

Sánchez-Camacho prepara la "reconstrucció ideològica" del PPC per "reforçar" la idea de partit "de dreta i centre dreta"


Sánchez-Camacho prepara la


publicitat

Barcelona (ACN).- La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha explicat que el partit està preparant una estratègia que impulsi una "reconstrucció ideològica" de la formació. Després dels resultats dolents de les eleccions municipals, els populars colen ara centrar-se en el programa electoral del 27-S i pretenen que serveixi per "reforçar" la marca del PPC com un partit "de dreta i centre dreta". I és que Sánchez-Camacho admet que no han estat capaços de "mobilitzar" els que en altres comtesses eren vots populars i que ara, segons ella, han marxat a C's o han preferit quedar-se en l'abstenció. És per això que el PPC vol encarar el 27-S amb un programa "trencador i clar" amb un marcat caràcter ideològic.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.