directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 10:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segarra doble fletxa Divendres, 19 de juny de 2015 10:09 h

Més d'una cinquantena de persones amb discapacitat intel·lectual i en risc d'exclusió social de Ponent tindran accés a un domicili temporal

Lleida (ACN).- L'Obra Social 'la Caixa' ha concedit ajudes per valor de 49.080 euros a dos projectes de les comarques de Lleida que han estat seleccionats en la convocatòria d'Habitatges Temporals d'Inclusió Social 2015. Els dos projectes, que oferiran recursos residencials, tindran com a beneficiàries directes més de 100 persones en situació de vulnerabilitat arran de la seva discapacitat o per manca de recursos. Les entitats que promouran aquestes iniciatives són les associacions Emaús Rural d'Acció Social, amb un projecte d'habitatge temporal per a persones en situació d'exclusió al municipi de Granyena de Segarra, i Down Lleida, amb un projecte d'integració de discapacitats intel·lectuals a la ciutat de Lleida.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.