directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 01:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Dilluns, 29 de juny de 2015 13:58 h

La policia deté 56 persones a l'Estat en l'Operació Pompeia i calculen que el frau fiscal supera els 150 milions d'euros

Lleida (ACN).- La policia ha detingut 56 persones a tot l'estat espanyol en el marc de l'anomenada 'Operació Pompeia', algunes d'elles aquesta matinada a la Jonquera (Alt Empordà). Calculen que el frau fiscal podria superar els 150 milions d'euros. Ho ha explicat aquest dilluns al migdia el Ministre de l'Interior, Jorge Fernández-Díaz, durant una visita a Lleida. El Ministre, que no ha volgut donar massa detalls perquè ha dit que la investigació segueix oberta, ha assegurat que "és l'operació més gran feta mai a Espanya de blanqueig de capitals vinculat a l'explotació sexual de dones". Les detencions s'han dut a terme a Catalunya, València, Madrid, Múrcia, el País Basc i Navarra.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.