directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 15:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 20 de juliol de 2015 18:59 h

Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip uneixen esforços amb la nova marca turística 'Terres de Mestral'

Tarragona (ACN).- Els municipis de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Pratdip (Baix Camp) i Tivissa (Ribera d'Ebre) han unit esforços per a la promoció turística dels seus territoris amb la posada en marxa de la nova marca conjunta 'Terres de Mestral'. Impulsada a través de la Mancomunitat de Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT), la marca disposa ja d'una pàgina web pròpia www.terresdemestral.cat, on s'ofereix informació sobre els actius turístics de la zona, potenciant la combinació de mar i muntanya com un dels seus principals punts forts. Els responsables turístics dels tres municipis s'han compromès a posar en marxa noves iniciatives de promoció conjunta en el futur.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.