directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 00:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 28 de juliol de 2015 15:06 h

El Govern crea el Registre de grups d'interès, un mecanisme "clau" per garantir la transparència en la presa de decisions dels poders públics

Barcelona (ACN).- El Govern ha aprovat aquest dimarts el Decret de creació del Registre de grups d'interès, un mecanisme "clau" per garantir la transparència en la presa de decisions dels poders públics. S'hi hauran d'inscriure les persones i les organitzacions que treballen per compte propi i participen en l'elaboració i l'aplicació de les polítiques públiques de l'administració de la Generalitat i el seu sector públic en defensa d'interessos de terceres persones o d'organitzacions. La creació d'aquest Registre és una iniciativa pionera a tot l'Estat i s'emmarca en el desplegament reglamentari de la llei de transparència que va aprovar el Parlament el mes de desembre passat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.