directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 00:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 28 de juliol de 2015 18:00 h

El Govern facilitarà la instal·lació d'antenes de telefonia mòbil als immobles de la Generalitat per donar cobertura a tot el territori

Barcelona (ACN).- El Govern ha aprovat aquest dimarts les mesures per tal que, de forma general, els immobles de la Generalitat puguin acollir antenes de telefonia mòbil. L'objectiu és facilitar el desplegament de les infraestructures de telecomunicacions per millorar els serveis de comunicacions electròniques en aquelles zones del territori on no existeix una oferta adequada de béns immobles de naturalesa privada on ubicar aquestes infraestructures. L'acord determina les actuacions que ha de dur a terme la Generalitat de Catalunya per posar a disposició dels operadors de comunicacions electròniques, de forma temporal, espais en els seus immobles per a la ubicació d'estacions-base de telefonia mòbil.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.