directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 04:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 31 de juliol de 2015 18:55 h

Les vendes a les grans superfícies augmenten un 2,6% interanual al juny

L'índex general des de l'inici d'any es manté estable, amb un 0,1%

Barcelona (ACN).- L'índex de vendes a les grans superfícies de Catalunya (IVGS) van augmentar al juny un 2,6% respecte el mateix mes de l'any anterior, segons l'Idescat. Aquest increment ha estat del 2,9% en els productes d'alimentació i del 2,4% en la resta de productes. En l'acumulat del primer semestre de l'any, les vendes dels productes no alimentaris han registrat un comportament favorable i han crescut un 1,4% mentre que en el cas de l'alimentació han disminuït un 1,5% fruit de les taxes negatives registrades de febrer a maig. Això ha comportat que des de l'inici d'any l'índex general s'hagi mantingut estable (0,1%).

A preus constants -és a dir, eliminant l'efecte dels preus-, l'IVGS mostra un increment interanual del 2,2% al juny del 2015, motivat bàsicament pel comportament en les vendes de la resta de productes (2,7%), ja que l'alimentació ha augmentat només un 0,7%.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.