Espadaler no investirà "un president que declari la independència" i Duran es tanca a governar amb "qui planteja la DUI"
El líder d'Unió considera "un despropòsit i una falta de sentit democràtic" voler iniciar la separació d'Espanya i "trencar el país" només amb 68 diputats sobiranistes
Barcelona (ACN).- Unió veu lluny poder investir president Artur Mas després del 27-S. Tant el líder dels democristians, Josep Antoni Duran i Lleida, com el seu candidat a la Generalitat, Ramon Espadaler, ho han deixat clar aquest dimecres durant la presentació de les seves llistes. "No farem un president que declari la independència", ha sentenciat Espadaler. Duran, a més, ha recordat que la independència va ser el que va trencar CiU i que aquell mateix motiu "segueix sent-hi per no poder governar amb una força que planteja una DUI". El líder d'Unió també ha considerat "un despropòsit i una falta de sentit democràtic" voler iniciar la separació d'Espanya i "trencar el país" només amb 68 diputats sobiranistes.






