directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 10:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Divendres, 7 d'agost de 2015 15:38 h

Desmantellada una xarxa de distribució de droga a Tarragona

S'han detingut quatre persones i s'ha interceptat més d'un quilogram d'heroïna, haixix i cocaïna

Tarragona (ACN).- En un operatiu conjunt de la Guàrdia Civil i la Guàrdia Urbana de Tarragona s'ha desmantellat aquest divendres una xarxa de distribució de droga a la ciutat. Els agents han registrat tres domicilis, dos al barris de Camp Clar i un al barri del Pilar, i han detingut quatre persones, dues de nacionalitat marroquí i dues de nacionalitat espanyola. Als habitatges han decomissat 450 grams d'heroïna, 620 grams d'haixix, i 53 grams de cocaïna. També s'ha trobat material per tallar, pesar i distribuir la droga, i diners. Els quatre detinguts seran passats a disposició judicial acusats dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a organització criminal. Un d'ells està acusats de tinença il·lícita d'armes.

Va ser gràcies a la col·laboració ciutadana que la policia va tenir coneixement que en determinats domicilis dels barris de Camp Clar i el Pilar de Tarragona es podia estar traficant amb droga. Després d'una investigació, que ha durat dos mesos, aquest divendres agents de la Guàrdia Civil i la Guàrdia Urbana de Tarragona han registrat tres habitatges on han localitzat les substàncies estupefaents i també dues navalles, una pistola de descàrregues elèctriques, bàscules i 840 euros en efectiu. També han intervingut un vehicle. <br /><br />La investigació segueix oberta. La policia busca un home i una dona de nacionalitat espanyola presumptament implicats en aquesta xarxa.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.