directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 14:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Penedès doble fletxa Dimecres, 12 d'agost de 2015 17:18 h

El pas sota la via a Segur de Calafell començarà a funcionar a finals d'agost

La construcció del túnel per a vianants ha trigat més de sis mesos i ha costat més d'un milió d'euros, finançats per l'Ajuntament

Calafell (ACN).- El nou pas sota la via per a vianants al carrer Pisuerga de Segur de Calafell (Baix Penedès) es podrà utilitzar a partir de finals d'aquest mes d'agost. Ho ha anunciat l'Ajuntament, qui ha admès que el túnel entrarà en funcionament sense que els detalls exteriors de l'obra estiguin acabats. Poder disposar d'un pas sota la via ha estat una llarga reivindicació dels veïns de la zona, que no tenien cap manera per creuar les vies del tren entre Cunit i l'estació de rodalies de Segur. Això induïa diversos ciutadans a travessar el ferrocarril de forma temerària. El nou pas sota la via es va començar a construir fa més de sis mesos i ha costat més d'un milió d'euros, finançats íntegrament pel consistori.

El pas soterrat del carrer Pisuerga és exclusivament per vianants i enllaça els carrers Baixador i Lluís Companys. El túnel té quatre metres d'amplada i 2,5 metres d'altura, rampa i escales d'accés per les dues bandes i il·luminació a l'interior. Està construït aproximadament a mig camí entre els altres dos passos existents a la zona: el soterrat de l'estació de Segur i l'elevat que hi ha just al límit entre els termes municipals de Calafell i de Cunit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.