directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 15:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Urgell doble fletxa Divendres, 14 d'agost de 2015 14:44 h

La cap de llista del PPC per Lleida en les eleccions del 27-S defensa la inversió de l'Estat a l'Alt Urgell

Marisa Xandri, acompanyada per Alberto Fernández Díaz, s'ha reunit amb militants de la formació a la comarca

La Seu d'Urgell (ACN).- La cap de llista del Partit Popular per la demarcació de Lleida en les eleccions del 27-S, Marisa Xandri, ha defensat la inversió de gairebé dos milions d'euros que l'Estat farà l'any vinent al Pirineu i més concretament a l'Alt Urgell. Xandri ha assegurat que "aquesta inversió és la demostració de què l'estat central recolza les comarques del Pirineu i de l'Alt Urgell". La resta d'inversió anirà a reformes a la catedral de la Seu i a l'església d'Organyà. La cap de llista del PP per Lleida i el president del grup Municipal del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, s'han reunit aqust divendres amb la militància de l'Alt Urgell.

L'Estat preveu invertir aquests dos milions d'euros en la construcció de dues rotondes, una a l'encreuament de l'N-145 a Montferrer, i l'altra en la mateixa carretera al seu pas per Castellciutat. En relació amb les inversions, la popular ha recriminat a la Generalitat que no inverteixi en "infraestructures necessàries" per a l'Alt Urgell, com ara el túnel dels Tres Ponts, a la carretera C-14, i que "el Parlament aprovi reformes per millorar la seguretat i aquestes no es facin".<br /><br />La cap de llista dels populars per Lleida, Marisa Xandri, ha criticat que Mas hagi convocat les terceres eleccions "autonòmiques" en cinc anys. Xandri ha afirmat que "aquestes eleccions són innecessàries i només pretenen separar Catalunya d'Espanya".<br /><br />Fernández Díaz i Xandri han mantingut una trobada amb la militància de l'Alt Urgell per tal de copsar les sensacions pels pròxims comicis i per donar-los el seu suport. La secretaria general del partit a l'Alt Urgell, Anna Colom, anirà a la llista que encapçala Xandri el 27S.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.