Eticom Som Connexió preveu oferir paquets de telefonia mòbil i internet en banda ampla a partir de l'octubre
La cooperativa de telecomunicacions espera arribar als 2.000 socis a mitjans de 2016
Barcelona (ACN).- Eticom Som Connexió preveu oferir serveis de telefonia mòbil i internet en domicilis a partir de l'octubre, després de diversos mesos en fase de proves, i a un preu "competitiu" d'uns 35 euros, segons ha explicat un dels fundadors de la cooperativa de telecomunicacions, Joan Subirats. L'empresa d'economia social va començar a oferir serveis de telefonia al juny amb la col·laboració de 500 socis i actualment ja compta amb 800 socis. Subirats ha celebrat que quan s'ofereixin els serveis combinats de telefonia mòbil i internet en banda ampla el nombre de socis podria arribar als 2.000 cap al maig de 2016. "Això permetria donar estabilitat i un creixement sostingut a la cooperativa", ha apuntat.
"L'aportació de la figura cooperativa rau en el fet de que totes les persones sòcies tenen veu i vot en les assemblees, espais on es prenen decisions sobre tot allò que concerneix a la marxa de l'empresa i la prestació de serveis. A més, la figura de les cooperatives sense ànim de lucre garanteix que els beneficis generats per l'activitat econòmica es reinverteixen tots en l'empresa o bé en l'impuls de projectes de l'economia social i solidària arrelats al territori", expliquen des d'Eticom Som Connexió.
En aquesta fase inicial, Eticom Som Connexió encara no s'ha constituït com a Operadora Mòbil Virtual. Tot i això, la prestació de serveis es fa de forma íntegra des de la cooperativa: la contractació, el cobrament, l'atenció a les persones sòcies i tot allò relacionat amb la prestació del servei.
"Aquesta oferta de serveis de telefonia mòbil és només el primer pas per avançar cap a una sobirania en les telecomunicacions", apunten els responsables d'Eticom Som Connexió. Com ha comentat Subirats, la cooperativa treballa en poder oferir serveis de telefonia fixa i internet abans de finals d'any. Per participar del projecte Eticom Som Connexió, cal fer-se sòcia de la cooperativa i contractar la seva línia o línies de telèfon, a través del web eticom.coop.
]]>






