directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 23:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 23 d'agost de 2015 13:18 h

Detenen a l'Hospitalet de Llobregat un conductor que anava begut, fent infraccions i amb el permís suspès

L'home circulava amb quatre passatgers més, un d'ells menor, i va intentar fugir de la dotació policial

Barcelona (ACN).- Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dissabte un conductor de 33 anys, veí de l'Hospitalet de Llobregat, que circulava fent infraccions de trànsit per la B-10, com ara trepitjar els senyals de zebrejat del carril d'incorporació i gairebé col·lidint contra un senyal de canalització del trànsit. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, l'home va fer cas omís de l'avís de la policia i va intentar fugir. Quan finalment el van poder aturar van comprovar que es trobava sota els efectes de l'alcohol. A més, posteriorment van comprovar que tenia el carnet de conduir suspès fins el desembre del 2016.


Al fer sortir el conductor del vehicle van comprovar que presentava evidents símptomes de trobar-se sota els efectes de l'alcohol, ja que va perdre l'equilibri diverses vegades i li costava coordinar els moviments. Per aquest motiu el van sotmetre a les proves d'alcoholèmia, on va donar 0,54 mg/l en l'aire expirat.

A més, durant la identificació els mossos van comprovar que a l'home, de nacionalitat bolivaliana, li constava una suspensió del carnet de conduir fins el desembre de 2016. 

L'home, de nacionalitat boliviana, va quedar detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit i un de trencament de condemna.
]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.