directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 01:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Noguera doble fletxa Dimecres, 26 d'agost de 2015 09:41 h

Mor un treballador d'una central hortofructícola de Térmens després de bolcar i quedar atrapat sota un carretó elevador

Els mossos han obert una investigació per tal d'esclarir les causes del sinistre

Térmens (ACN).- Un treballador de centre logístic fruiter d'Actel al municipi de Térmens (Noguera) va perdre la vida aquest dimarts després de patir un accident laboral. Els fets van tenir lloc cap a les sis de la tarda quan l'home, de 48 anys i veí de la mateixa localitat de la Noguera, conduïa un carretó elevador que, per causes que es desconeixen, va bolcar i va atrapar la víctima. Els serveis d'emergències no van poder fer res per salvar la vida del treballador. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per tal d'esclarir les causes del sinistre i han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Balaguer i al Departament d'Empresa i Ocupació.

Fins al lloc de l'accident es van desplaçar dues dotacions dels Mossos d'Esquadra i ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida del treballador. Agents de la Unitat d'Investigació de la comissaria de Balaguer han obert una investigació. Els mossos també han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Balaguer i del Departament d'Empresa i Ocupació, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.<br />Des d'ActelGrup han enviat un nota en què lamenten el tràgic succés i en què l'empresa expressa el condol a la família de la víctima.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.