directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 02:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Urgell doble fletxa Dimecres, 26 d'agost de 2015 17:04 h

Generalitat, Ajuntament i botiguers de la Seu d'Urgell reiteren l'aposta pel projecte de centre comercial a cel obert de la ciutat

Les tres parts han signat un conveni per a la dinamització comercial de la capital de l'Alt Urgell

La Seu d'Urgell (ACN).- El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, i el president de la Unió de Botiguers de la Seu, Ramon Ferrer, han signat aquest migdia un conveni de dinamització comercial. Amb aquesta signatura, Generalitat, Ajuntament i la Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell reiteren el compromís compartit de sumar esforços per consolidar el projecte de centre comercial a cel obert de la ciutat. L'objectiu del conveni és consolidar i crear sinergies comercials urbanes capaces de donar resposta a les necessitats actuals dels consumidors i convenir aquest equipament comercial col·lectiu en motor de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.


De la seva banda, l'Ajuntament de la Seu d'Urgell reitera el suport  al sector comercial per a seguir treballant intensament per a la consolidació del centre comercial a cel obert a la ciutat. Amb aquestes premisses, l'objecte del conveni és consolidar o fins i tot crear sinèrgies comercials urbanes capaces de donar respostes professionals a les necessitats actuals dels consumidors, i convertir aquest equipament comercial col·lectiu urbà en el motor de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.  

El pla d'actuacions, impulsat per la Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell, vol reforçar el posicionament del comerç urbà local i la seva competitivitat davant dels nous entorns canviants del sector. Entre les actuacions previstes al pla, destaquen les accions per la campanya de Reis, el Carnaval, Setmana Santa i la Fira Sant Ermengol. També inclou la Shopping Night, el Mercat d'Oportunitats, els Dissabte tarda al Carrer i desfilades de moda i complements.

Tant el Departament d'Empresa i Ocupació -a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda- com l'Ajuntament de la Seu d'Urgell es comprometen a col·laborar en la difusió, promoció i coordinació d'aquest pla d'actuacions, que compta amb un pressupost total de 31.500 euros. Empresa i Ocupació  aporta al projecte una subvenció de 16.792,65 euros.]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.