directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 03:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 28 d'agost de 2015 11:38 h

La baixada dels preus dels carburants fa caure la inflació al -0,4% anual a l'agost, cinc dècimes per sota del mes anterior

La dada avançada publicada per l'INE situa l'IPC mensual en un -0,3%

Madrid (ACN).- Els preus han caigut un 0,4% anual a tot l'Estat durant el mes d'agost, principalment per la baixada del cost dels carburants i de l'electricitat, segons les dades de l'Índex de Preus de Consum (IPC) avançat que ha publicat aquest divendres l'Institut Nacional d'Estadística (INE). Aquesta xifra és cinc dècimes inferior a la registrada al juliol, quan l'IPC es va situar en un +0,1%. D'altra banda, els preus de consum registren a l'agost una taxa del -0,3% respecte al mes de juliol, segons l'indicador avançat de l'IPC. La taxa anual de l'indicador avançat de l'IPC harmonitzat és del -0,5% i la variació mensual d'aquesta magnitud se situa en el -0,4%.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.