directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 03:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 28 d'agost de 2015 14:50 h

Catalunya Sí que es Pot aposta en el seu programa per una hisenda pròpia i un referèndum pactat amb l'Estat

Rabell assegura que el 27S està en joc configurar "una majoria social de govern o reeditar un projecte neoliberal liderat per CDC"

Barcelona (ACN).- Catalunya Sí que es Pot ha proposat una hisenda pròpia per Catalunya, que recapti tots els impostos i amb ple desenvolupament de l'Agència Tributària de Catalunya, així com un Pacte per la Democràcia que tingui com a objectiu la celebració d'un referèndum acordat amb l'Estat sobre el futur polític de Catalunya. Aquestes són dues de les propostes incloses en el programa de la candidatura que s'ha donat a conèixer aquest divendres. El candidat de Catalunya Sí que es Pot a les eleccions al Parlament, Lluís Rabell, ha assegurat que el 27S està en joc "la possibilitat de configurar una majoria social de govern i de canvi o reeditar en pitjors condicions un projecte neoliberal liderat per CDC".

<br /><br /><br /><br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.