directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 06:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Urgell doble fletxa Dilluns, 31 d'agost de 2015 18:43 h

Tàrrega serà l'escenari de Lo Closcamoll, el primer festival de música familiar de Ponent

Tindrà lloc el dissabte 19 de setembre als jardins de l'Associació Alba amb la participació de Damaris Gelabert o Marc Homs

Tàrrega (ACN).- L'Associació Agrat de Tàrrega ha creat Lo Closcamoll, el primer festival de música familiar de Ponent, que se celebrarà el proper dissabte 19 de setembre. Aquesta nova cita cultural i lúdica de la capital de l'Urgell va adreçada tant als infants de 0 a 12 anys com als pares i mares amb l'objectiu d'oferir una jornada que combini música i activitats en l'època del retorn a l'escola. Lo Closcamoll, que tindrà lloc de 10 del matí a 8 del vespre als Jardins de l'Associació Alba, ha preparat un cartell amb figures de renom dins la música i l'animació infantil com ara Damaris Gelabert, Marc Homs o Landry el Rumbero. Mig miler de persones ja han reservat la seva plaça per accedir al recinte.


Damaris Gelabert, una valor pedagògic


La cap de cartell de Lo Closcamoll, Damaris Gelabert, és tot un referent dins l'àmbit musical infantil a Catalunya i atreu molt públic gràcies a les seves cançons de caire pedagògic. L'actuació, titulada Cançons per aprendre, s'oferirà a les 11 del matí. Després, a la 1 del migdia, prendrà el relleu l'actor Marc Homs, conegut per sèries com Ventdelplà, amb un espectacle anomenat No m'expliquis històries, en què dóna vida a diversos personatges. Després de dinar, a les 4 de la tarda, pujarà a l'escenari el cantant targarí Carlitos Miñarro, que coincidint amb el llançament del primer disc en solitari i la seva recent paternitat mostrarà la seva cara més "canalla" amb cançons populars infantils i el seu propi repertori. Finalment, tancarà el festival a les 6 de la tarda Landry el Rumbero, que combina un directe potent amb temes i danses infantils de tota la vida, passades pel sedàs de la rumba catalana.

Tallers, jocs i més al·licients

Lo Closcamoll comptarà també amb un ampli ventall de tallers de dansa, música, pintura i fotografia, que es complementaran amb espais de descans i alletament. Durant tota la jornada també hi haurà sessions de DJ, batuts de fruita i paradetes de productes infantils. A més, hi haurà sortejos i regals gentilesa de més d'una vintena de col·laboradors i comerços targarins. El preu de l'entrada és de 5 euros si bé els menors de 3 anys gaudiran d'accés gratuït. Els interessats ja poden fer la reserva a través del web www.closcamollfestival.cat. Com cada activitat que organitza Agrat, Lo Closcamoll tindrà un marcat caràcter solidari i destinarà el 10% de les entrades a un projecte de l'Associació Alba, que també ha col·laborat amb el festival cedint les instal·lacions.
]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.