directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 06:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 1 de setembre de 2015 11:50 h

Rabell lamenta que la Diada hagi quedat "objectivament segrestada o manipulada" per l'inici de la campanya electoral

Rabell diu que sent la mateixa "incomoditat" que Colau sobre la marxa a la Meridiana però no aclareix si Catalunya Sí que es Pot hi participarà

Barcelona (ACN).- El candidat de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell, ha denunciat aquest dimarts en una entrevista a la Cadena SER que la Diada de l'Onze de Setembre ha quedat "objectivament segrestada o manipulada" per haver-se convertit en "l'inici d'una campanya electoral que pretén presentar les eleccions del 27-S com un plebiscit". Una coincidència perfectament calculada pel president Artur Mas, segons Rabell, que ha dit que sent la mateixa "incomoditat" que Ada Colau respecte a la marxa de la Meridiana. Així, Rabell ha criticat que els independentistes intentin fer convertir una jornada inclusiva en un acte "partidista". Malgrat això, la seva candidatura encara no ha decidit si hi participarà o no.

"La incomoditat que ha expressat Ada Colau la tenim nosaltres, els sindicats, les entitats veïnals, i forces polítiques i socials d'aquest país que sempre han defensat els drets democràtics i la seva catalanitat", ha assegurat. L'exlíder veïnal ha retret als sectors sobiranistes que utilitzin una jornada que ha de ser inclusiva per a fins purament "partidistes" en favor d'un acte que -ha apuntat- té com a objectiu reforçar el caràcter plebiscitari del 27-S i, així, "reeditar un govern de CDC".<br /><br />"El problema no és el biaix independentista, sinó que apareix com l'inici de la campanya electoral", ha afegit en referència a la manifestació convocada per l'Assemblea Nacional Catalana. I és que Artur Mas tenia clar quan va fixar la data del 27-S que la campanya s'iniciaria l'Onze de Setembre, ha recordat. <br /> <br />Rabell ha indicat que la seva candidatura està a l'espera d'una trobada amb la direcció de l'ANC per acabar de prendre "una decisió en ferm" sobre la seva assistència o no a la Meridiana. <br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.