directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 13:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dilluns, 7 de setembre de 2015 15:52 h

Trànsit adverteix de la presència de maquinària agrícola a les carreteres del delta de l'Ebre per la recollida de l'arròs

L'SCT recomana als conductors que redueixin la velocitat i mantinguin la distància de seguretat entre vehicles

Amposta (ACN).- El Servei Català de Trànsit demana extremar la precaució a la carretera durant la recollida d'arròs al Delta de l'Ebre. La campanya, que s'inicia aquest dilluns i s'allarga fins a la primera quinzena d'octubre, suposa la circulació d'un elevat nombre de maquinària agrícola, tractors amb remolc i màquines segadores. Davant de les grans dimensions dels vehicles i la velocitat reduïda a la qual transiten, l'SCT recomana als usuaris que redueixin la velocitat en les vies afectades, especialment en els trams de menys visibilitat, amb l'objectiu d'evitar topades i encalços. A més, també s'insta a mantenir la distància de seguretat entre vehicles i a maniobrar amb precaució en casos d'avançament.

D'altra banda, els responsables de trànsit recorden que els conductors d'aquesta maquinària agrícola, per tal d'evitar incidències, han de dur la senyalització lumínica específica del vehicle durant la circulació per les vies d'ús públic, tant de dia com de nit, per tal de ser vistos, i disposar també de miralls retrovisors per poder comprovar constantment la presència d'altres vehicles. El Servei Català de Trànsit insisteix de la importància de circular a una velocitat que permeti controlar el conjunt de la maquinària i reduir-la en revolts i recorda que només es poden transportar persones en els seients homologats, mai en els remolcs.<br /> <br />Es preveu que el període d'afectació es prolongui fins a la primera quinzena d'octubre, tot i que aquest fet depèn de les condicions meteorològiques. Les vies per les quals circularan els transports agrícoles i que es veuran afectades pels treballs de recollida de l'arròs són: N-340 (variant d'Amposta), C-12, TV-3454, TV-3454a,T-340, TV-3409, TV-3451, TV-3401, TV-3403, TV-3404, TV-3405, TV-3406 i TV-3408.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.