directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 17:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 9 de setembre de 2015 14:53 h

Junts pel Sí xifra en una desena les estructures d'estat noves que cal preparar a partir del 27-S però sense aprovar-les

Viver i Pi-Sunyer preveu oferir als funcionaris de l'Estat a Catalunya que passin a treballar per a la Generalitat

Barcelona (ACN).- Junts pel Sí ha xifrat aquest dimecres en una desena les estructures d'estat noves que caldrà preparar a partir del 27-S per constituir un nou estat. Segons Carles Viver i Pi-Sunyer, ja hi ha molts organismes que existeixen i que només s'hauran de reforçar. En tot cas, ha apuntat que en els 18 mesos de la propera legislatura, segons el full de ruta de la seva candidatura, el Govern hauria d'anar preparant les noves estructures, però sense aprovar-les, evitant així les impugnacions. Això no vol dir, ha dit, que no es pugui anar avançant, per exemple en el reclutament de personal. En aquest sentit, ha apostat per oferir als funcionaris de l'Estat a Catalunya que passin a treballar per a la Generalitat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.