directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 17:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 10 de setembre de 2015 08:53 h

El grup Villar Mir tanca la venda d'un 10% de Colonial per 178 MEUR

En total, s'ha desprès de 318,8 milions d'accions a un preu de 0,56 euros

Barcelona (ACN).- El grup Villar Mir ha tancat la venda del 10% de Colonial per 178,5 milions d'euros, segons ha comunicat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). En total, la multinacional espanyola s'ha desprès de 318.885.664 accions, amb un preu de 0,56 euros per cada títol. El grup Villar Mir tenia fins ara el 24,5% del capital social de Colonial i després d'aquesta col·locació d'accions seguirà sent el soci majoritari de la immobiliària. D'aquesta manera, el Grup Villar Mir disposa ara de 464,5 milions d'accions, el que representa el 14,5% del capital.

Aquest dimecres, la multinacional constructora i de serveis va anunciar que posava a la venda el 10% del capital de social de la immobiliària entre inversors qualificats estatals i de fora d'Espanya a través d'entitats col·locadores, com Deutsche Bank, London Branch i Morgan Stanley.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.