directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 18:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 10 de setembre de 2015 14:39 h

C's recorrerà a la Junta Electoral Central perquè compti la cobertura de la Via Lliure com a temps de Junts pel Sí

Arrimadas insisteix que la manifestació de la Meridiana és pròpia d'una opció política concreta, la de la candidatura unitària

Barcelona (ACN).- C's recorrerà a la Junta Electoral Central perquè comptabilitzi la cobertura mediàtica de la Via Lliure com a part del bloc electoral que li correspon a Junts pel Sí en entendre que la manifestació de la Meridiana està organitzada per les entitats que integren aquesta candidatura. "Ho intentarem per totes les vies legals", ha dit la candidata del partit al 27-S, Inés Arrimadas, després que aquest dijous s'hagi fet públic que la Junta Electoral Provincial de Barcelona ha desestimat els recursos presentats tant per C's com pel PPC i el PSC. En roda de premsa, Arrimadas ha lamentat que l'Onze de Setembre hagi deixat de ser la festa de tots els catalans: "enguany, però, és escandalós", ha afegit.

<br /><br /><br /><br /><br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.