Es preveu que 480.000 vehicles sortiran de l'àrea de Barcelona amb motiu del cap de setmana llarg de l'Onze de Setembre
El dispositiu de mobilitat permetrà desplegar 1.492 mossos d'esquadra, que realitzaran 1.353 controls a les carreteres catalanes
Barcelona (ACN).- El Servei Català de Trànsit preveu que 480.000 vehicles sortiran de l'àrea metropolitana de Barcelona amb motiu del cap de setmana llarg de l'Onze de Setembre, concretament entre les tres del migdia d'aquest dijous i les tres del migdia de divendres. Pel que fa al retorn, entre les dotze del migdia i mitjanit de diumenge, s'estima que tornaran a la capital catalana uns 290.000 vehicles. En total, es desplegaran 1.492 mossos d'esquadra, que realitzaran 1.353 controls a les carreteres catalanes.
Amb motiu de la manifestació de la Via Lliure, des del Servei Català de Trànsit es demana sobretot als usuaris de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona que tinguin previst desplaçar-se a la capital catalana amb vehicle privat que programin i efectuïn el viatge amb antelació per evitar afectacions a la xarxa viària i que als accessos a Barcelona segueixin en tot moment les indicacions dels agents.
Les vies més conflictives aquest divendres seran les que accedeixen a les localitats costaneres i també la C-16 i C-17 cap al Pirineu. A més hi poden haver retencions a l'N-145 dissabte al matí d'entrada a Andorra.
D'altra banda, el Servei Català de Trànsit i els Mossos d'Esquadra aplicaran una regulació especial del trànsit a la N-340 a les comarques de Tarragona i Terres de l'Ebre com a mesura preventiva, ja que són uns trams amb elevada intensitat de vehicles, presència de camions i elevada sinistralitat.
]]>






