directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 21:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 12 de setembre de 2015 15:27 h

L'ANC es mostra disposada a donar cobertura a actes de desobediència civil després del 27-S

Sànchez ha augurat el suport a accions com la desconnexió tributària d'Espanya

Barcelona (ACN).- El president de l'ANC, Jordi Sànchez, ha assegurat que l'entitat està disposada a donar cobertura a actes de desobediència civil en cas de victòria independentista el 27-S i d'un eventual bloqueig que pugi forçar l'Estat. "No hi ha hagut moviment social gran que hagi plantejat desafiaments importants a l'statu quo que hagi guanyat en aquests desafiaments sense plantejar la desobediència", ha assenyalat Sànchez a Catalunya Ràdio. El president de l'ANC ha posat exemples i ha augurat el suport a accions com la desconnexió tributària d'Espanya. "Que ningú dubti que l'ANC sabrà estar al lloc que li pertoca, al costat de les institucions i, si cal, en places i carrers", ha puntualitzat Sànchez.

El líder de l'ANC ha advertit que la independència no es guanyarà només a través d'una proclamació del Parlament -sinó que caldrà un acompanyament social permanent- i ha rebutjat que encara hi hagi oberta una via de diàleg amb l'Estat. "L'única via de diàleg clar hores d'ara són les urnes", ha constatat Sànchez. "No hi ha terceres vies, ni acords amb nocturnitat, ni pactes en passadissos. Forma part de la història que volem esborrar. La ciutadania s'ha guanyat el dret a ser protagonista i donar un mandat clar", ha reblat el president de l'ANC, que ha recordat que seran "exigents" per garantir que "el recorregut arribi a la declaració d'independència" en cas de majoria sobiranista el 27-S.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.