directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 22:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Diumenge, 13 de setembre de 2015 20:21 h

Jorge Soler (C's) defensa que "cap autònom hauria de pagar si no arriba al salari mínim interprofessional"

El cap de llista de Ciutadans per Lleida diu que "s'ha de donar suport als petits comerciants i paradistes per tal que la seva economia prosperi"

Torrefarrera (ACN).- El cap de llista per Lleida de Ciutadans (C's) per Lleida a les eleccions del 27-S, Jorge Soler, ha defensat aquest diumenge que "cap autònom hauria de pagar si no arriba al salari mínim interprofessional". Soler considera fonamental que els autònoms es pugin donar d'alta sense pagar cap quota i esperar a declarar una vegada els negocis hagin generat ingressos. Durant una visita al mercat de Torrefarrera (Segrià), el cap de llista de C's per s'ha mostrat partidari de generar "llocs de treball de qualitat per sectors socialment desprotegits" i de "millorar les normatives fiscals i laborals que suposen una barrera per a les empreses".

Jorge Soler ha defensat que cal donar suport als petits comerciants i paradistes per tal que la seva economia prosperi i ha destacat la importància "que els autònoms, venedors i petits comerços se sentin recolzats perquè puguin continuar endavant". <br /><br />A més, pel candidat de C's per Lleida és "fonamental" garantir els drets dels joves a l'accés al mercat laboral de qualitat". Per aconseguir-ho, "una de les millors formes és bonificant al principi fins al 100% de les quotes empresarials de les cotitzacions a la Seguretat Social", ha afegit Soler.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.