directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 03:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimecres, 16 de setembre de 2015 13:10 h

Iceta vol invertir 300 milions en un pla de renovació energètica que crearia 45.000 llocs de treball

El candidat socialista planteja la "rehabilitació energètica" de 400 edificis públics i un estímul a la producció domèstica

Rubí (ACN).- El cap de llista del PSC al 27-S, Miquel Iceta, ha presentat aquest dimecres les propostes de la formació en matèria energètica. Des de la Masia de Can Serra de Rubí, Iceta ha anunciat un pla públic de renovació energètica dotat amb uns 300 milions d'euros, més una quantitat semblant aportada pel Ministeri de Medi Ambient. Amb aquesta inversió -rehabilitació energètica de 400 edificis públics, contractació directa, reducció de taxes, mecanismes de col·laboració públic-privada- es crearien uns 45.000 llocs de treball, ha assegurat Iceta. El candidat ha plantejat la necessitat de passar d'una cultura del ciutadà "consumidor d'energia al ciutadà energètic", estalviador i productor d'energia.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.