directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 03:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 16 de setembre de 2015 14:53 h

Serveis mínims del 33% en els trens de Rodalies i Regionals amb motiu de les aturades parcials del 18 i 25 de setembre i 2, 9, 16 i 23 d'octubre

Durant l'afectació de setembre els serveis de Llarga Distància i Alta Velocitat funcionaran al 72% i els Avant al 63%

Barcelona (ACN).- El Departament d'Empresa i Ocupació ha fixat serveis mínims del 33% en els trens de Rodalies i Regionals amb motiu de les aturades parcials per als dies 18 i 25 de setembre i 2, 9, 16 i 23 d'octubre. Segons ha informat Renfe, aquestes aturades estan previstes en els períodes de les 00.00 a les 02.00, de 13.00 a 15.00 i de 20.00 a 22.00 hores. Durant la resta de la jornada el servei funcionarà al 100%, amb l'oferta habitual d'un dia feiner. Per la seva banda, el Ministeri de Foment ha establert serveis essencials pels dies 18 i 25 de setembre, en què els trens de Llarga Distància convencional i Alta Velocitat oferiran un servei del 72% i pel que fa als serveis Avant seran del 63%.

La companyia ferroviària ha indicat que els viatgers que hagin comprat bitllets amb antelació als serveis afectats poden sol·licitar el seu canvi o reemborsament sense cap cost addicional.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.