directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 08:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 18 de setembre de 2015 15:00 h

La Moncloa esquiva les crítiques pel debat entre Margallo i Junqueras i diu que és decisió del comitè de campanya del PPC

Sáenz de Santamaría diu que "serà interessant" escoltar com el ministre recorda que "cal seguir els procediments"

Madrid (ACN).- La vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, ha derivat a la direcció de campanya del PPC la decisió que el ministre d'Exteriors, José Manuel Garcia Margallo, debati el pròxim 23 de setembre amb el número cinc de la candidatura de Junta pel Sí, Oriol Junqueras, sobre el futur d'una Catalunya independent. La vicepresidenta ha apuntat que és un debat "entre dues persones que tenen trajectòria comuna a laUE" i "serà interessant escoltar com en la Unió Europea cal seguir els procediments i una legalitat que allà és molt clara, com ha recordat entre altres la Comissió Europea aquesta setmana".

La vicepresidenta ha esquivat d'aquesta manera les preguntes sobre el malestar a l'executiu espanyol i al PP pel fet que Margallo participi en aquest debat. Aquest dijous, i després que el ministre d'Exteriors rebés les pressions de La Moncloa perquè es fes enrere, finalment el comitè de campanya del PPC va confirmar que Margallo participarà al debat, que tindrà lloc el dia 23 de setembre.<br /><br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.