directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 09:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Maresme doble fletxa Dissabte, 19 de setembre de 2015 13:15 h

Albiol: "El que diu Mas sobre la banca ho subscriuria Nicolàs Maduro i és propi de revolucionaris centreamericans"

El candidat del PPC demana al president "que es relaxi i no faci més mal als catalans" perquè està posant "en perill els estalvis dels catalans"

Mataró (ACN).- El candidat del PPC per al 27-S, Xavier García Albiol, ha tornat a criticar al president de la Generalitat, Artur Mas, per la seva reacció davant el comunicat de la banca alertant dels riscos d'una independència de Catalunya. "Que digui que s'ha de passar per sobre dels poders financers és una frase que podria subscriure el propi Nicolàs Maduro o el propi Pablo Iglesias. És un insult al sentit comú", ha etzibat el cap de llista popular. I és que Albiol no entén com "el president que ha fomentat els lobbies de poder" ara té "la poca vergonya de fer afirmacions que són un perill per a la convivència i per als estalvis de la gent".


"La recollida de signatures no es va entendre"

D'altra banda, el candidat del PPC ha parlat del que va suposar per als catalans que els populars es dediquessin a recollir signatures contra l'Estatut al 2006. "Amb el temps, és evident que una part molt important de la societat catalana no va entendre la recollida de signatures, que es va fer amb voluntat de preservar un projecte de Catalunya dins d'Espanya", ha dit, tot remarcant que tot allò, després dels anys "no té més transcendència". "Va ser una situació incòmoda i que en aquell moment no es va entendre. No negaré les evidències", ha reconegut, no obstant.
]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.