directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 10:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dissabte, 19 de setembre de 2015 21:45 h

El Fòrum Empresarial creiem en Catalunya critica el "to amenaçador" de la banca espanyola i els acusa de voler "condicionar el vot"

L'associació assegura que un Estat català continuaria a la Unió Europea

Barcelona (ACN).- El Fòrum Empresarial Creiem en Catalunya lamenta i critica el "to amenaçador" de l'Associació Espanyola de Banca (AEB), la Confederació Espanyola de Caixes d'Estalvis (CECA) i el Círculo de Empresarios, que divendres van afirmar que la independència de Catalunya suposaria la seva sortida de l'euro. En un comunicat enviat aquest dissabte, l'associació d'empresaris favorables a la independència ha acusat la banca espanyola de voler "condicionar el vot lliure de la ciutadania el pròxim 27-S". En aquest sentit, ha assegurat que "una Catalunya independent continuaria a la UE i a l'Eurozona" i ha afirmat que "aquests riscos no tenen cap base jurídica ni econòmica que els avali, perquè són inexistents".



Aquesta associació d'empresaris considera que "Catalunya i el Banc Central Europeu(BCE) tindrien a disposició un acord monetari que garantiria la continuïtat de Catalunya a l'Eurozona" i destaca el fet que "el Banc Sabadell i Caixabank porten gairebé un any sota la supervisió directa del BCE i no pas la del Banc d'Espanya".


Finalment, el Fòrum Empresarial Creiem en Catalunya ha fet una "crida al conjunt de la ciutadania a decidir aquest 27 de setembre" quin futur vol pel país "sense pors".]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.