directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 14:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Dimarts, 22 de setembre de 2015 15:06 h

Vidal vol impulsar el "transport sostenible" amb projectes com el tramvia de les Gavarres i s'oposa a desdoblar l'N-II

Més freqüències de trens a les estacions i autobusos que connectin amb els polígons, propostes de mobilitat del cap de llista

Saus, Camallera i Llampaies (ACN).- El cap de llista de Catalunya Sí Que Es Pot (CSQEP) per Girona, Marc Vidal, vol impulsar un model basat en el "transport sostenible" i recuperar projectes com el del tramvia de les Gavarres. Vidal admet que aquesta obra és cara, però també recorda que el territori n'obtindria retorn. Entre les propostes en matèria de mobilitat, Vidal també hi situa incrementar la freqüència de pas de trens a les estacions o crear noves línies d'autobús que connectin amb els polígons industrials. Per contra, el cap de llista de CSQEP s'oposa a impulsar infraestructures "al servei dels carburants o del vehicle privat". I dins aquest paquet, hi situa el desdoblament de l'N-II fins a la Jonquera (Alt Empordà).







]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.