directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 14:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 22 de setembre de 2015 15:16 h

Garzón lamenta que els joves hagin de marxar perquè "les polítiques de saqueig els han retirat les opcions vitals"

El dirigent d'IU defensa que donar suport a Catalunya Sí que es Pot és avalar "polítiques de feina per generar opcions vitals, no només laborals"

Barcelona (ACN).- El diputat de l'Esquerra Plural al Congrés i líder d'IU, Alberto Garzón, ha lamentat que les generacions més joves hagin de marxar a l'estranger "senzillament perquè hi ha hagut governants que han aplicat polítiques de saqueig i han retirat totes les opcions vitals de dignitat". Així ho ha dit abans de participar en una trobada aquest dimarts amb estudiants a la facultat d'Econòmiques de la UB. Per Garzón cal resoldre la precarietat, la impossibilitat de teixir un projecte de vida, i el no accés al mercat de treball a través de "polítiques socials" diferents, des dels valors de la "fraternitat i la solidaritat". "No podem consentir enlloc que els joves hagin de marxar del país", ha reblat.

Garzón ha participat en una trobada amb estudiants al costat del candidat de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell, i ha assegurat que donar suport a la seva candidatura és avalar "polítiques de feina per generar opcions vitals, no només laborals". <br /><br />El líder d'IU creu que s'ha "revaloritzat" el jovent després dels moviments de protesta del 15-M perquè les generacions més joves "viuen" com ho feien els seus avis. "Estem vivint un moment històric", ha dit en constar que els joves han d'emigrar per raons econòmiques. Garzón n'ha parlat amb un centenar de joves al costat de Rabell; del número 6 de la candidatura, Joan Josep Nuet, i de la coordinadora nacional d'ICV, Dolors Camats. <br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.