directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 14:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 22 de setembre de 2015 18:15 h

Aprovada la reestructuració de les competències en medi natural i biodiversitat

Aquestes competència s'adscriuen a partir d'ara al Departament de Territori i Sostenibilitat

Barcelona (ACN).- El Govern ha aprovat la reestructuració de les competències en l'àmbit del medi natural i la biodiversitat, que passen a adscriure's al Departament de Territori i Sostenibilitat (TES). Com a conseqüència, el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació perd la denominació de Medi Natural. No obstant, correspondrà a aquest Departament la vigilància, control i col·laboració en la gestió del medi natural, i la protecció i prevenció integrals del medi ambient, mitjançant el cos d'Agents Rurals.

L'adaptació de competències consisteix en la redistribució de la Subdirecció de Biodiversitat, fins ara adscrita al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, que passa a dependre de la Direcció General de Polítiques Ambientals del Departament de TES, amb les degudes adaptacions.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.