directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 20:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Divendres, 25 de setembre de 2015 12:17 h

Detenen dos homes per sostreure ampolles de whisky valorades en més de 1.000 euros d'un supermercat de Pals

Els Mossos els van enxampar una setmana després dels fets després que els dos sospitosos tornessin a entrar a l'establiment

Pals (ACN).- Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns passat dos homes de 27 i 37 anys acusats de sostreure licors valorats en més de 1.000 euros d'un supermercat de Pals (Baix Empordà). Els fets es van produir una setmana abans quan els responsables de l'establiment van denunciar que els havien sostret ampolles de whisky per valor de 538,70 euros i l'endemà 30 ampolles més de whisky a la zona de la bodega en 524,5 euros. Els Mossos d'Esquadra van concloure que els dos furts van ser comesos pels mateixos autors. Finalment, el 21 de setembre van rebre un avís des del supermercat que els dos sospitosos, que van fugir amb el mateix vehicle després de sentir-se observats pels treballadors.

La patrulla va fer una recerca per la zona del vehicle sospitós i el van localitzar en el carrer Enginyer Algarra de Pals (Baix Empordà). Els agents van identificar els ocupants del vehicle i els van reconèixer com els autors dels furts denunciats els dies 14 i 15 de setembre. A més, durant l'escorcoll del vehicle van trobar a l'interior del portamaletes diverses bosses esportives que contenien 31 ampolles de licor, 17 d'oli, unes tenalles i unes tisores que presumptament eren les que utilitzaven per manipular els sistemes d'alarma de les ampolles.<br /><br />Els mossos van detenir els dos homes com a presumptes autors de dos delictes de furt. Els detinguts, de 27 i 37 anys, ambdós de nacionalitat romanesa i veïns de l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona, van passar a disposició judicial el 22 de setembre i el jutge es va ordenar la seva llibertat amb càrrecs.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.