directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 23:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 27 de setembre de 2015 23:48 h

La CUP avisa que Artur Mas no és "imprescindible" i demana desobeir la legalitat espanyola a partir de "demà mateix"

Antonio Baños diu que els resultats demostren que s'acaba d'expedir "el certificat de defunció de l'autonomisme i el naixement de la república catalana"

Barcelona (ACN).- La número 2 de la CUP, Anna Gabriel, ha valorat que els resultats de les eleccions constaten que "tothom és necessari", i s'ha dirigit a Artur Mas per dir-li que ell no és "imprescindible". Per la seva banda, el candidat de la CUP, Antonio Baños, ha assenyalat que els resultats d'aquest diumenge electoral han de tenir conseqüències i, a partir de "demà mateix", la legalitat espanyola ha de ser "desobeïda de manera immediata". "A partir de demà només ens manem nosaltres", ha reblat. El candidat també ha destacat que la lectura dels resultats demostra que s'acaba d'expedir "el certificat de defunció de l'autonomisme i el naixement de la república catalana".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.