directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 01:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 28 de setembre de 2015 23:37 h

TITULARS: Primers moviments post electorals

'ABC' titula: "La estrategia secesionista de Mas, por los suelos"

Barcelona (ACN).- Els diaris d'aquest dimarts reflecteixen els primers moviments post electorals. 'El Periódico': "Depèn de vostès". 'El Punt Avui': "El guió previst". 'El País': "Rajoy y Mas se enrocan en sus posturas tras el duelo electoral". 'Ara': "Perilla la investidura". 'La Vanguardia': "La investidura de Mas topa amb les exigències de la CUP". 'El Mundo': "La CUP desmonta la hoja de ruta de Mas: ni presidència ni 'procés'". 'ABC': "La estrategia secesionista de Mas, por los suelos". I 'La Razón': "La CUP apoyará a Romeva frente a Mas y descarta la independencia".

Als diaris gironins, 'El Punt Avui' titula: "Reflexions l'endemà del triomf sobiranista". I a 'Diari de Girona': "La negativa de la CUP deixa a l'aire la presidència d'Artur Mas". Finalment, '20 Minutos' titula: "La CUP descarta apoyar a Mas y Rajoy no cambia su discurso".<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.