directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 01:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 29 de setembre de 2015 09:18 h

Ingressen a la presó dos homes acusats de diversos robatoris en cases unifamiliars del Baix Llobregat

Els Mossos d'Esquadra els van detenir després que un veí sorprengués els presumptes lladres al seu domicili d'Abrera

Abrera (ACN).- Els Mossos van detenir el passat 21 de setembre dos homes de 36 i 40 anys, de nacionalitat albanesa i domicili desconegut, com a presumptes membres de diversos robatoris en cases unifamiliars de Sant Esteve Sesrovires, Abrera i Castellví de Rosanes. El desencadenant de la detenció es va produir quan un veí d'Abrera va sentir els seus gossos bordar i va alertar de la intrusió d'uns homes al jardí, que van fugir de la casa però poc després van ser localitzats pels Mossos. Abans, però, el conductor va intentar fugir a gran velocitat i sense respectar la senyalització viària ni el requeriment dels agents. Després de passar a disposició judicial, els dos homes van ingressar a la presó.


A més, en el moment de la detenció portaven joies i diners procedents d'un altre robatori que havien comès durant la mateixa tarda a Sant Esteve Sesrovires. D'altra banda, gràcies a la col·laboració d'una empresa del polígon es va poder localitzar i detenir un dels tres homes fugits, així com també facilitar la recuperació d'estris utilitzats per cometre robatoris que els ocupants haurien llençat durant la fugida.

L'escorcoll policial fet als detinguts va permetre comissar joies i diners que portaven en el moment de la seva detenció així com eines i objectes emprats en els robatoris amb força a domicilis. D'altra banda, els agents van provar l'autoria en un altre robatori de les mateixes característiques a una casa de Castellví de Rosanes comès la nit de dijous 17 de setembre.

Els lladres utilitzaven sempre el mateix 'modus operandi': escollien cases unifamiliars, preferiblement sense els seus propietaris, hi accedien cap a la mitja tarda o vespre, hi entraven mitjançant el forçament de les finestres ubicades a les plantes inferiors i hi sostreien joies i diners.

La investigació continua oberta i els investigadors estan a l'espera de localitzar i detenir un altre home que actuava juntament amb els detinguts per cometre els fets delictius.

Els detinguts van passar a disposició judicial i el jutge en funcions de guàrdia va decretar el seu ingrés a presó.
]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.