directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 01:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 29 de setembre de 2015 11:45 h

UDC demana respecte per la "presumpció d'innocència" per a Mas, Ortega i Rigau i insisteix que cal una "resposta política"

Josep Sánchez-Llibre: "El problema entre Catalunya i Espanya no s'ha de resoldre per la via judicial"

Madrid (ACN).- El portaveu adjunt d'UDC al Congrés dels Diputats, Josep Sánchez-Llibre, ha demanat aquest dimarts respecte per la "presumpció d'innocència" del president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, i les conselleres Ortega i Rigau, i ha insistit que "el problema entre Catalunya i Espanya no s'ha de resoldre per la via judicial" sinó que calen "respostes polítiques". Sánchez-Llibre, que s'ha mostrat convençut que tots tres són "innocents" i no van incórrer en delicte de desobediència que se'ls imputa, ha demanat "diàleg" perquè "d'aquesta manera no resoldrem la papereta".

<br /><br /><br /><br /><br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.