directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 05:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 30 de setembre de 2015 19:16 h

Repsol ven per 652 milions d'euros part del negoci de gas canalitzat

La companyia supera els 1.000 milions de dòlars en desinversions d'actius no estratègics que va anunciar després d'adquirir Talisman

Barcelona (ACN).- L'empresa energètica Repsol ha venut per 652 milions d'euros part del negoci de gas canalitzat a Gas Natural i a Redexis Gas. Segons l'empresa, la venda ha generat una plusvàlua després d'impostos de 367 milions d'euros. Repsol encara mantindrà una cartera d'instal·lacions de gas canalitzat amb capacitat de subministrament per a 141.535 clients. Després de la venda Repsol supera el volum de 1.000 milions de dòlars en desinversions en actius no estratègics que va anunciar després de la compra de Talisman. L'adquisició de la companyia canadenca va permetre Repsol aconseguir un augment important en la producció i la quantitat i qualitat d'actius.

En línia amb aquest programa, Repsol va sortir el 25 de setembre passat de l'accionariat de CLH després de vendre el 10% del capital de la companyia logística per 325 milions d'euros.<br /><br />En paral·lel, Repsol ha assolit un rècord de producció de 700.000 barrils equivalents de petroli al dia, fet que suposa un augment del 97% respecte dels 355.000 de mitjana amb què va tancar el 2014.<br /><br />De la seva banda, Gas Natural ha anunciat que adquirirà de forma progressiva uns 250.000 punts de subministrament de propà canalitzat a Repsol. L'operació, un cop completada la transmissió d'actius, ascendirà, segons la firma, a uns 450 milions d'euros.<br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.