directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 08:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Divendres, 2 d'octubre de 2015 17:50 h

CiU troba ''escandalós'' que Ros aporti ara informació addicional davant la Fiscalia anticorrupció

Els regidors exigiran una còpia dels nous documents aportats pel paer en cap i demanaran emparament a la Comissió de Transparència

Lleida (ACN).- Els regidors de grup municipal de CiU han mostrat aquest divendres la seva sorpresa per la declaració de l'alcalde de Lleida i president del PSC, Àngel Ros, assegurant que havia presentat documentació davant Fiscalia Anticorrupció que demostrava la legalitat de la seva gestió. És per això que troben ''escandalós'' conèixer ara l'existència de nous documents i informació addicional al voltant de la investigació oberta envers Ros per suposades irregularitats municipals. Els regidors exigiran una còpia dels nous documents aportats pel paer en cap i demanaran emparament a la Comissió de la Transparència davant la retirada negativa de lliurar còpia dels documents aportats a les autoritats judicials.

Els regidors convergents afirmen que aquesta documentació hauria d'estar presentada, en tot cas, davant de la fiscalia des del març passat, quan es va requerir tota la informació en el decurs de l'escorcoll a la Paeria. Al mateix temps, des de CiU s'insisteix que, malgrat haver-se demanat reiteradament tota la documentació lliurada davant de la Fiscalia Anticorrupció i de l'Oficina Antifrau, encara ara no s'ha donat compte ni còpia de la mateixa des del mes de març.<br /><br />Per aquest motiu, els regidors de CiU exigiran rebre còpia d'aquesta nova informació apuntada per Àngel Ros en la propera Comissió de Transparència atesa la reiterada negativa de donar compte dels documents que s'han aportat a les autoritats judicials. <br /><br />El grup de CiU concreta que, si bé des d'un punt de vista judicial aquest cas té el seu propi curs, des del punt de vista administratiu i polític s'exigirà depurar responsabilitats polítiques i administratives. D'altra banda, subratlla el fet que l'alcalde de Lleida no ha anat voluntàriament a declarar sinó que ha estat fiscalia qui l'ha obligat a personar-se. <br />



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.