directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 10:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 5 d'octubre de 2015 16:26 h

Un concert de tribut a Frank Sinatra de John Pizzarelli encetarà el San Miguel Jamboree Jazz Club Festival

Jeff Ballard, Jerome Sabbagh i Myles Sanko actuaran al certamen

Barcelona (ACN).- 'La vida és com el jazz, és millor quan improvises'. Amb aquest 'leitmotiv', el Jamboree convida els aficionats del jazz a la 3a edició del San Miguel Jamboree Jazz Club Festival, que arrencarà el 16 d'octubre amb un concert d'homenatge a Frank Sinatra en el centenari del seu naixement. Així, el guitarrista i cantant nord-americà John Pizzarelli recuperarà el repertori del seu disc 'Dear Mr. Sinatra' i oferirà una visió de grans clàssics en formació de quartet. En el certamen també hi participarà el bateria Jeff Ballard, Jerome Sabbagh, que presentarà quartet i nou disc, o Myles Sanko. El guitarrista Pere Soto clourà el festival amb un tribut a Gabriel Rosales, que va morir a principis de 2015.


El dimarts 20 d'octubre, David Murray & Free Art Ensemble oferiran una producció exclusiva per al festival, que uneix la llegenda de Murray amb una de les formacions més transgressores de l'escena actual.

El bateria Jeff Ballard arribarà al Jamboree el dimecres 21 d'octubre per presentar 'Slant Signature'. Es tracta de l'actuació d'un dels bateries més importants dels darrers vint anys, que arribarà acompanyat pel guitarrista Lionel Loueke i el saxo de Chris Cheek.

El 29 d'octubre el saxofonista francès Jerome Sabbagh juntament amb el seu nou quartet presentarà el disc 'The Turn'. També passaran pel festival el trompetista Jeremy Pelt, Horacio Fumero&Albert Bovver, amb '20 años no es nada', un concert de Lucredia oferint la seva vessant més jazzística amb un dels pianistes més excepcionals, Ramon Valle. El 14 de novembre serà el torn de Myles Sanko presetant 'Forever dreaming'.

Una de les propostes que surt de l'escena jazzística pura és l'estrena d''Era una vegada el Jamboree...!!!', una adaptació teatral a càrrec de l'actor i dramaturg Quim Lecina amb un sextet de músics de jazz a partir del llibre 'El Cas Jamboree'. A través d'un monòleg, Lecina repassarà part de la història de la sala.
]]>



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.