directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 17:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 9 d'octubre de 2015 15:45 h

Àngel Llàcer s'estrena al TNC amb l'adaptació musical de 'Molt soroll per no res'

La comèdia compta amb 15 actors i 10 músics que actuaran en directe per interpretar temes de Cole Porter, Irving Berlin i I. Herb Brown

Barcelona (ACN).- L'actor i director Àngel Llàcer s'estrena al Teatre Nacional de Catalunya amb l'adaptació musical de 'Molt soroll per no res', l'obra de Shakespeare que reflexiona sobre el concepte del desig. La comèdia, que es podrà veure del 15 d'octubre al 29 de novembre, compta amb 15 actors i 10 músics que actuaran en directe sota la direcció de Manu Guix per interpretar temes de Cole Porter, Irving Berlin i I. Herb Brown. Tal com ha explicat el director, Àngel Llàcer, és una obra "de fàcil digestió, divertida i gens frívola" per la seva "intenció clara de ser seriosa dins de la felicitat". Així, el director ha dit que "espera" apropar al públic a Shakespeare i altres autors de "més difícil digestió".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.