directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 22:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dimecres, 14 d'octubre de 2015 14:28 h

La Generalitat haurà d'indemnitzar l'Hidroelèctrica de Xerta amb més de 4 MEUR

El Tribunal Suprem desestima el recurs de cassació contra la reclamació de responsabilitat patrimonial que l'empresa exigeix

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació presentat per la Generalitat, que haurà d'indemnitzar l'Hidroelèctrica de Xerta amb més de 4 MEUR. Després de diversos litigis que s'arrosseguen des de fa més de vint anys, aquest darrer recurs respon a la reclamació de responsabilitat patrimonial que l'empresa exigeix després del segon intent de la Generalitat de declarar l'Assut de Xerta com a Bé Cultural d'Interès Nacional (BCIN), en la categoria de monument històric. Després que tant el TSJC com el Suprem anul·lessin la declaració de BCIN per "falta de competència" de la Generalitat, l'empresa reclama una indemnització pel retard en la posada en marxa de la línia elèctrica de la central.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.