Ryanair oferirà vols per connectar Barcelona amb Berlín, Hamburg i Marràqueix a partir de l’estiu de 2016
L’aerolínia assolirà les 40 rutes des del Prat i preveu transportar un total de 6,3 milions de passatgers anuals, un 15% més que enguany
Ryanair oferirà vols per connectar l’aeroport de Barcelona-El Prat amb Berlín, Hamburg i Marràqueix a partir de la temporada d’estiu de 2016. Segons ha anunciat l’aerolínia aquest dimecres en un comunicat, Ryanair comptarà amb deu avions amb base a l'aeroport de Barcelona i operarà dos vols diaris a la capital alemanya, un vol diari a Hamburg i quatre vols setmanals a Marràqueix. Aquestes novetats permetran a la companyia irlandesa operar un total de 40 rutes i 407 vols setmanals, que donaran servei a 6,3 milions de passatgers anuals durant el 2016, el que representa un creixement del 15% sobre la previsió de l’actual exercici.
La segona fase del programa ‘Sempre Millorant’ de la companyia inclou una nova aplicació mòbil, una renovada pàgina web, interiors de cabina reformats i el redisseny de nous uniformes. Segons el comunicat de Ryanair, també s’han millorat els menús a bord i es llançarà pròximament el seu nou servei que permetrà “bloquejar el preu". Segons dades de la companyia irlandesa, la seva activitat a l’aeroport del Prat genera 4.700 llocs de treball entre directes i induïts.Ryanair opera més de 1.600 vols diaris des de 74 bases, connectant 194 destinacions en 31 països i operant una flota de més de 300 Boeing 737-800. Ryanair ha anunciat recentment la signatura d'una comanda de 283 nous Boeing 737, així com opcions per adquirir altres 100 Boeing 737 MAX 200S addicionals. Això permetrà a la companyia reduir les seves tarifes i augmentar el trànsit de passatgers, dels 104 milions assolits aquest any a més de 160 milions anuals en 2024. Ryanair compta en l'actualitat amb més de 9.500 empleats.






