directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 00:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 15 d'octubre de 2015 11:33 h

El president del Suprem i del CGPJ apel·la a la "col·laboració" entre institucions per garantir la "convivència pacífica"

Assisteix a l'obertura de l'any judicial militar amb la Fiscal General de l'Estat, Consuelo Madrigal

El president del Consell General del Poder Judicial (CGPJ) i del Tribunal Suprem, Carlos Lesmes, ha apel·lat aquest dijous a la "fortalesa de les institucions de l'Estat i la col·laboració entre elles" com a "elements vertebradors de la convivència pacífica i el desenvolupament de la societat". Ha fet aquestes manifestacions durant l'acte d'obertura de l'any judicial a la jurisdicció militar, al què també ha assistit la fiscal general de l'Estat, Consuelo Madrigal, que ha recordat els militars que han perdut la vida en missions i ha assegurat que "per conservar la llibertat és necessari estar disposat a morir per ella".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.