directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 01:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 19 d'octubre de 2015 13:28 h

Salut detecta 7 casos de mal funcionament del glucòmetre o les tires reactives dels nivells de sucre en diabètics

El conseller Boi Ruiz recomana als pacients que es trobin en aquesta situació que mantinguin el tractament i vagin al metge

El Departament de Salut ha traslladat al Ministeri de Sanitat 7 casos en què a pacients de diabetis els va sortir molt alt el nivell de sucre en fer-se la prova amb glucòmetre i tira reactiva. Així ho ha explicat el conseller, Boi Ruiz, que ha detallat que de moment es treballa sobre ''supòsits'' perquè no se sap si l'error prové de les tires o de l'aparell que mesura la glucèmia, és a dir la glucosa en sang. Ruiz recomana als qui es trobin amb aquesta situació que vagin al metge, sense modificar el seu tractament, per repetir les proves i poder comprovar els valors correctes. Salut ho ha donat a conèixer a l'Agència Espanyola del Medicament perquè el ministeri de Sanitat faci l'alerta corresponent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.