directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 01:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dimecres, 21 d'octubre de 2015 12:14 h

El conductor begut que va atropellar mortalment dues dones en un pas de vianants a Lleida ingressa a presó

Ho ha ordenat el jutge després de rebre més proves que apunten que el noi circulava com a mínim a 114 km\/h i que les víctimes creuaven en verd

El conductor begut que va atropellar mortalment dues dones la matinada del 27 de setembre en un pas de vianants a Lleida ha ingressat aquest dimecres a la presó. Així ho ha decidit el jutge després de citar-lo a declarar per segona vegada amb motiu de noves proves rebudes. Entre elles figura l'atestat de la Guàrdia Urbana que conclou que el jove conductor de 21 anys circulava com a mínim a 114 quilòmetres per hora, en un punt limitat a 40 ja que està a l'entrada d'una rotonda. A més, segons diversos testimonis entrevistats per la policia local, el noi circulava de manera temerària des de feia estona i les víctimes, de 26 i 51 anys creuaven en verd.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.