directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 11:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Dijous, 22 d'octubre de 2015 11:54 h

Els tres detinguts de CDC en l'operació Petrum s'acullen al dret de no declarar davant la Guàrdia Civil

La fiscalia demanarà probablement presó per a Viloca i Rosell

Els tres detinguts de CDC en l'operació Petrum, el tresorer, Andreu Viloca; el secretari del patronat de la CatDem, Carles del Pozo, i l'administrativa Anna Benítez, s'han acollit al dret de no declarar davant la Guàrdia Civil. Segons ha explicat el seu advocat, Xavier Melero, davant la Comandància de Tarragona, declararan en seu judicial "com ja vam quedar ahir amb la Fiscalia, perquè no té sentit repetir la declaració dues vegades", ha detallat. D'altra banda, fonts judicials han indicat a l'ACN que la fiscalia demanarà probablement presó per a Viloca i per al director general d'Infraestructures de Catalunya, Josep Antoni Rosell.

Melero, que ha estat acompanyat del responsable de Règim Intern i Comunicació de CDC, Francesc Sánchez, ha apuntat que Viloca, del Pozo i Benítez podrien declarar aquest dijous al Vendrell. Fonts policials apunten, però, que avui només podria declarar un dels arrestats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.