directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 11:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 22 d'octubre de 2015 13:01 h

El Consell Consultiu de Pacients de Catalunya participarà en l'elaboració del proper Pla de Salut

Les associacions de pacients participants en les III Jornades del Consell han plantejat les seves propostes derivades dels grups de treball

El Consell Consultiu de Pacients de Catalunya participarà en el proper Pla de Salut 2016-2020. Aquest dijous, les associacions de pacients participants en les III Jornades del Consell han plantejat les seves propostes derivades dels grups de treball amb l'objectiu d'incloure-les en el pròxim pla de salut. "Les associacions de pacients intervindran directament amb plantejaments derivats dels grups de treball que avui han fet tots plegats", ha explicat el Conseller de Salut, Boi Ruiz. Aquesta participació directa dels pacients pretén ser un "salt qualitatiu" per al pròxim pla de salut.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.